untitled-5
kategória: , , | Bejegyzést írta: | december 19, 2016

5 jótanács a Victoria`s Secret szupermodelljeitől a feszes vonalakért!

Értékeld ezt a cikket

Hírlevél!

Az egyik legjobban várt pillanat a divatvilágban kétség kívül a Victoria`s Secret káprázatos show-ja, ahol minden év végén új kollekciót mutatnak be, méghozzá nem is akárhogyan, hanem egy nagyszabású műsor keretein belül, ahol a nőiesség és a bőség uralja a teljes eseményt. Ezen fehérnemű márka egy olyan koncepciót teremtett, amelyről minden nő álmodik, és ez nem más, mint az Angels.

Minden bizonnyal felismered az alábbi szupermodelleket, hiszen minden évben felvonulnak a Victoria`s Secret kifutóin, látványosabbnál-látványosabb szárnyakar viselve! Midemellett, egy ilyen angyali külsőt folyamatos diéta és edzés mellett lehet csak elérni, hiszen a hires VS szárnyakat sem adják ingyen!

Nem könnyű ugyanis fehérneműben megjelenni több millió ember előtt! Az angyalok fáradságot nem ismerve dolgoznak tökéletes alakjuk feszesítésén és kialakítottak egy bizonyos életstílust, amely segít céljuk elérésében: naponta, személyes edző segítségével edzenek, kalóriatartalom szempontjából étrendjüket folyamatosan ellenőrzik, a mozgást igénylő tevékenységek pedig napi szinten szerepelnek a modellek programjában.

Íme néhány javaslat a legnagyobb szupermodellektől, hogy évszaktól függetlenül megőrizhesd feszes vonalaidat:

Adriana Lima, az egyik leghíresebb VS angyal bevallása szerint 10 éve boxol, mert ez a sport ellazítja és megmozgatja az egész testét, így minden része egyenletesen formálódik. Bemutató előtt néhány hónappal, naponta edz és sokkal jobban odafigyel arra, mi szerepel a tányérján.

♥ Jasmine Tookes, azt vallja, nagyon fontos odafigyelned az alakodra egész évben, amely a feszes formáknak kedvező életsílus köré koncentrálódik. A P90x workout edzésprogramon dolgozik, amely 3 kategóriába sorolható gyakorlatokból áll: classics (3 nap állóképességi gyakrolatok, 3 nap jóga és kardio), lean (2 nap állóképességi gyakorlatok, 4 nap jóga és kardio) és double (a classic program duplán).

Alessandra Ambrosio az ún. Brazil Butt Lift edzésekre esküszik. Ezen gyakrolatok hasonlítanak az aerobic órákon végzettekhez, csak más megnezvezésbe csomagolták őket, hiszen a gyakrolatok a test also részének edzésére koncentrálódnak. A cél feszesíteni a combokat és a lábakat, mindazonáltal, hogy ez a mozgásforma a teljes testet átmozgatja. Az egyetlen hátránya, amelyet megemlít a szupermodell az az, hogy minden edzésóra után jókora hátfájást szerez be.

Devon Windsor a box, a jóga és a jumping rope (ugrókötél) mellett teszi le a voksát, ezek többsége a kardio erősítést veszi célba. Ki gondolta volna, hogy az ugrókötelezés ennyire népszerű a modellek világában?

Utolsó jótanácsként, amely minden VS angyalra vonatkozik: balett órák. Ezek két szempont alapján is hasznosak: kecses mozdulatokra és testtartásra ösztönöznek, a gyakorlatok pedig lassú mozgásokból állnak, amelyek edzik az izmokat és a…türlemet. Függetlenül attól, milyen mozgásformát választasz annak érdekében, hogy megszabadulhass a fölösleges kilóktól, iktass be néhány balettórát is, hogy mozdulataid és a mérleg által mutatott kilogrammok is finomabbak legyenek!

Te mit szólsz a fenti feszítő mozgásformákhoz? Melyik illik hozzád a legjobban?

Fotó forrás: Vogue.com, Elle.com

Értékeld ezt a cikket

Hírlevél!

872 megtekintés